Η πιο γνωστή εκπτωτική γιορτή της χρονιάς φτάνει!
Τα brands προετοιμάζονται για ένα από τα πιο σημαντικά εκπτωτικά γεγονότα της χρονιάς!


Η Black Friday προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και λαμβάνει χώρα την επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών (φέτος είναι στις 29 Νοεμβρίου). Παρά τη γεωγραφική της προέλευση, είναι εξαιρετικά διαδεδομένη σε όλο τον κόσμο και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών είναι πραγματικά πολύ έντονος.

Mοιραζόμαστε μαζί σας και φέτος μερικά Τips για επιτυχημένες καμπάνιες την περίοδο του Black Friday:

Μobile first

Το κινητό δεν είναι πλέον το μέλλον – είναι το παρόν. Για να βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια Black Friday είναι επιτυχημένη, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ΟΛΑ τα στοιχεία της είναι mobile friendly.

Στόχευση

Λάβετε υπόψη τα βασικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, και δημιουργήστε περιεχόμενο και μηνύματα που έχουν απήχηση στους πελάτες σας τη στιγμή ακριβώς που είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε κάποια αγορά.

Δημιουργικότητα

Δημιουρήστε Landing Pages με πλούσιο και διαδραστικό περιεχόμενο όπως εικόνες, video, κουπόνια, promo codes και τραβήξτε την προσοχή του κοινού σας.

Παρακολούθηση αποτελεσμάτων

Φροντίστε να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα των SMS που στέλνετε, τα ποσοστά που προχώρησαν σε αγορά και άλλα metrics που θεωρείτε σημαντικά. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Προσαρμόστε αντίστοιχα τις μελλοντικές σας καμπάνιες για βέλτιστα αποτελέσματα.

Τα SMS μηνύματα είναι ο πιο άμεσος και ασφαλής τρόπος για επιτυχημένες
καμπάνιες την Black Friday

Ξεκινήστε σήμερα τη δική σας!


Για πληροφορίες σχετικά με το SMS Marketing με το SMS Tool επικοινωνήστε μαζί μας!

Για ασφαλή πολιτική επικοινωνία δες αναλυτικά εδώ τις κατευθυντήριες οδηγίες, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.