Μobile first
Το κινητό δεν είναι πλέον το μέλλον – είναι το παρόν. Για να βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια Black Friday είναι επιτυχημένη, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ΟΛΑ τα στοιχεία της είναι mobile friendly.
Το κινητό δεν είναι πλέον το μέλλον – είναι το παρόν. Για να βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια Black Friday είναι επιτυχημένη, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ΟΛΑ τα στοιχεία της είναι mobile friendly.
Λάβετε υπόψη τα βασικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, και δημιουργήστε περιεχόμενο και μηνύματα που έχουν απήχηση στους πελάτες σας τη στιγμή ακριβώς που είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε κάποια αγορά.
Δημιουρήστε Landing Pages με πλούσιο και διαδραστικό περιεχόμενο όπως εικόνες, video, κουπόνια, promo codes και τραβήξτε την προσοχή του κοινού σας.
Φροντίστε να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα των SMS που στέλνετε, τα ποσοστά που προχώρησαν σε αγορά και άλλα metrics που θεωρείτε σημαντικά. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Προσαρμόστε αντίστοιχα τις μελλοντικές σας καμπάνιες για βέλτιστα αποτελέσματα.