Εξατομικευμένα μηνύματα
Don't: Αποστολή γενικών μηνυμάτων που δεν ανταποκρίνονται στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των πελατών σας.
Do: Κατηγοριοποιήστε τη λίστα επαφών σας βάσει των προτιμήσεων των πελατών και στείλτε εξατομικευμένες καμπάνιες.
Ειδική Προσφορά
Black Friday & Cyber Monday!
Αγοράστε οποιοδήποτε πακέτο SMS και κερδίστε 15% έκπτωση.
Άμεση και στοχευμένη επικοινωνία στην καλύτερη τιμή της αγοράς!
*Οι παραπάνω τιμές έχουν στρογγυλοποιηθεί στο πλησιέστερο εκατοστό του cent. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κωδικό στη σελίδα πληρωμή:
Η προσφορά ισχύει έως 02/12/2024
Τράπεζα |
IBAN | Δικαιούχος |
Alpha Bank | GR3501401110111002320000724 | M-STAT Α.Ε. |
Eurobank | GR0502600120000350200611383 | M-STAT Α.Ε. |
Εθνική Τράπεζα | GR5401101390000013947132224 | M-STAT Α.Ε. |
Τράπεζα Πειραιώς | GR1701720310005031055511633 | M-STAT Α.Ε. |
Do's & Dont's για στοχομευμένες & αποδοτικές Βlack Friday SMS καμπάνιες!
Το SMS Marketing είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας στη μεγαλύτερη γιορτή εκπτώσεων και θέλετε να το αξιοποιήσετε στο έπακρο,
συχνά όμως στη βιασύνη σας πέφτετε σε σφάλματα που ανακάμπτουν τη θεαματική αύξηση των πωλήσεών σας!
Μάθετε ποια είναι τα Do's & Dont's για στοχομευμένες & αποδοτικές Βlack Friday SMS καμπάνιες:
Don't: Αποστολή γενικών μηνυμάτων που δεν ανταποκρίνονται στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των πελατών σας.
Do: Κατηγοριοποιήστε τη λίστα επαφών σας βάσει των προτιμήσεων των πελατών και στείλτε εξατομικευμένες καμπάνιες.
Don't: Αποστολή μηνυμάτων σε ακατάλληλες ώρες ή η παράβλεψη των χρονικών ζωνών, μπορεί να οδηγήσει σε αναποτελεσματικές καμπάνιες.
Do: Προγραμματίστε τα μηνύματά σας ώστε να αποστέλλονται σε κατάλληλες ώρες, που το κοινό σας είναι πιθανό να είναι διαθέσιμο για να ανταποκριθεί.
Don't: Ασαφής επικοινωνία της προσφοράς ή της έκπτωσης και του τρόπου εξαργύρωσης.
Do: Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας είναι σύντομα και παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με απλό τρόπο.
Don't: Δημιουργία Landing Pages που δεν είναι φιλικές προς τα κινητά μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.
Do: Βεβαιωθείτε ότι το website και οι Landing Pages είναι φιλικές προς τα κινητά και εύκολες στην πλοήγηση.
Don't: Αμελώντας να παρέχετε οδηγίες για τη συγκατάθεση των παραληπτών, μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια του παραλήπτη.
Do:Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας περιλαμβάνουν σαφείς οδηγίες για τη λήψη της ρητής συγκατάθεσης, όπως απαιτείται από το GDPR.