Γιατί το SMS Marketing αποτελεί ισχυρό μέσο επικοινωνίας κάθε επιχειρηματία στο χώρο της εστίασης!


Η επανεκκίνηση της εστίασης εν μέσω covid-19 είναι γεγονός και οι ιδιοκτήτες ψάχνουν τρόπους να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους αποφεύγοντας το συνωστισμό.

Οι σύγχρονες υπηρεσίες digital marketing παρέχουν πολλά κανάλια επικοινωνίας (websites, e-mails, social media). To πιο άμεσο, ασφαλές και αποδοτικό από αυτά είναι το SMS. Kάθε μήνυμα παραδίδεται στο προσωπικό τηλέφωνο του πελάτη και οι έρευνες δείχνουν ότι πάνω από 90% των μηνυμάτων ανοίγονται και διαβάζονται! 

Δείτε παρακάτω 5 ιδέες για αποδοτική επικοινωνία μέσω SMS στην εστίαση.

Ενημερώσεις

Ενημερώστε τους πελάτες για την επανεκκίνηση της λειτουργίας σας, τις ώρες και τα τηλέφωνα που μπορούν να επικοινωνούν για τις κρατήσεις τους στο χώρο σας. Μη ξεχάσετε να τονίσετε ότι ακολουθείτε όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας για τον covid-19.

Κρατήσεις

Eφόσον οι πελάτες σας προχωρήσουν σε κράτηση, στείλτε SMS με όλες τις λεπτομέρειες. Επίσης στείλτε υπενθύμιση μια μέρα πριν, για να μην ξεχαστεί η κράτηση και να εξυπηρετηθούν καλύτερα. Η πλατφόρμα μας διαθέτει τo Αppointment Tool, εξειδικευμένη υπηρεσία με πολλαπλές και ευέλικτες λειτουργίες για την οργάνωση και την επικοινωνία των κρατήσεων σας.

Προσφορές

Αυξήστε την ανταπόκριση των πελατών σας στις προσφορές στέλνοντας SMS. Με αυτό τον τρόπο αναγνωρίζετε την εμπιστοσύνη που σας δείχνουν οι υπάρχοντες και αποκτάτε νέους.

Προσκλήσεις

Η επικοινωνία ενός event γίνεται πιο άμεση και πιο εύκολη από ποτέ. Mε ένα απλό SMS ενημερώνετε για τον τόπο, το χώρο και το χρόνο της εκδήλωσης που οργανώνετε. Παράλληλα ενθαρρύνετε την κράτηση με σχετικό link σε φόρμα εγγραφής.

Άλλες χρήσιμες πληροφορίες

Ανακαινίσατε το χώρο σας; Αλλάξατε το μενού σας; Στείλτε SMS με link στο νέο ηλεκτρονικό σας κατάλογο καθώς και φωτογραφίες από τον ανακαινισμένο χώρο σας. Δημιουργήστε τους με αυτό τον τρόπο τη διάθεση να σας επισκεφθούν.


Long SMS

Στείλτε μηνύματα με κείμενο μεγαλύτερο από 160 χαρακτήρες (1 SMS) και οι χρήστες θα το λάβουν ως 1 long SMS

Rich SMS

Δημιουργήστε μοναδικές landing pages με διαδραστικό περιεχόμενο (εικόνες, video, κουπόνια, promo codes).

Προσωποποιημένα SMS

Συμπεριλάβετε στο SMS το όνομα του παραλήπτη ή κάποιο άλλο στοιχείο που τον αφορά (διεύθυνση, ημερομηνία επίσκεψης ή τελευταίας παραγγελίας).

Στατιστικά Αποστολών

Real time στατιστικά παράδοσης των SMS, με λεπτομερή στοιχεία σχετικά με την κατάσταση των SMS


Για πληροφορίες σχετικά με το SMS Marketing με το SMS Tool επικοινωνήστε μαζί μας!

Για ασφαλή πολιτική επικοινωνία δες αναλυτικά εδώ τις κατευθυντήριες οδηγίες, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.